söndag, april 01, 2012

lunch med inpulskort och cola ur kastrull!

Helgen började med högskoleprov och jag var taggad för 2,0! Eller nja, men man måste ju sikta någonstans! Tyvärr gick det inte så bra som jag hade hoppats på utan lär få kring 1,5. Håll tummarna att det räcker för Civilingenjör- industriell ekonomi.

Det sista jag tänkte innan jag skulle åka hemifrån var Glöm inte att ta med gaffel till lunchen! Lagomt till lunchen insåg jag att jag hade glömt gaffeln... Men vafan, jag kan ju alltid använda linjeln! Den var ju ren och nyinköpt. Tyvärr glömde jag även den, fast i provsalen.
Lunchen fick alltså ätas med Inpulskortet. Men det gick ju bra det också!

Sen åkte jag till Lisen, hjälpte henne med lite flyttstäd och åt den obligatioriska flyttpizzan. Colan dracks ur en kastrull.

Idag har jag jobbat. Och jobbat och jobbar och jobbat. Från 06 - 18. Nu har jag dött litegrann, liger i soffan, äter överbliva ostkrokar och ser tv.



Galet trött tjej!
Inte för att jag ser ut så där just idag, men precis lika trött är jag!


Inga kommentarer: