lördag, februari 21, 2009

Snö snö och åter snö

Såg precis hur fruktansvärt fult mitt förra inlägg är! Men eftersom det inte är någon alls (förutom Joar) som läser min blogg (räknat utifrån kommentarer*) så kan det ju inte spela någon roll?

Hojja vad jag är less på snöstorm!



Det enda positiva med det är hur fint det blir nästa gång solen tittat fram!

Nu ska jag bege mig mot Persön och leka liten igen. Det är klart underskattat att vara barn ibland ;)


*För er som inte förstod piken. Lämna kommentarer så jag ser om det är någon som läser ;)

2 kommentarer:

Corundum sa...

Haha! Bäst att jag lämnar en kommentar då, så att du ser att åtminstone jag är kvar. :)

Den där bilden verkar det dock vara något fel på. Kan du försöka lägga in den igen?

Kramkram.
/joar.

Anonym sa...

Jag är ju också en av dina trogna läsare, även om jag inte är lika synlig ;) Jag saknar dig, men vi ses ju på tisdag! :)