söndag, februari 01, 2009

Tar mig i kragen

Det blev Cleo i fredags, minns inte ens när jag var där sist... Deras nya koncept var i alla fall rätt intressant, om man säger så.
Lilla dansgolvet har blivit karaoke med rockstuk vilket var...eh...sådär. Väldigt många bra låtar, med väldigt många som verkligen inte kan sjunga. Vi därimot, vi är jäkligt bra på att sjunga så vi rev av Green Day - Basketcase!
På stora dansgolvet hade de också ett tema - all musik ska vara så electro-remixad att det inte ska gå att dansa till! Eller något i den stilen. Det var i alla fall sämst musik, av alla krogar, genom alla tider.

Idag ska jag ta mig i kragen och göra skolarbete. Inte bara sitta här och fördriva tid på alla möjliga och omöjliga sätt.

1 kommentar:

Anonym sa...

ojoj, nu börjar nästan jag spurta om dig på "mest aktiv"-listan ;)