måndag, november 07, 2011

filmkväll med glögg och pepparkakor

Idag har jag hängt hela dagen i 5an. Tanken var att vi skulle vara duktiga och plugga men det gick väl sådär... Kommer nog få spendera ett par timmar på biblioteket imorgon så jag får något gjort! Istället för att plugga så såg vi på tv, skvallrade om helgens alla bravader, beställde hem kinamat och nachos, och så avslutade vi kvällen med att se på film, drack glögg och äta pepparkakor! Himla mysigt! Vi såg Kronjuvelerna, en svensk film som var bland det konstigaste och mest deprimerande jag sett. Den var kanske inte dålig, inte riktigt bra heller och väldigt speciell...

Vi har haft så sjukt kallt både ute och inne så 3 nätter i rad har jag legat under mitt täcke och med dubbla filtar och ändå vaknat av att jag fryser. Jag har dragit upp värmen allt eftersom men inget har hänt. Förens nu. Nu har jag bastu i sovrummet. Varför är det alltid så himla svårt att reglera värmen?!



Förfest på La Brezza


Inga kommentarer: