onsdag, november 09, 2011

huvudvärken från helvetet

Vad härligt att jag haft huvudvärken från helvetet i stort sett hela dagen. Efter halva dagen gav jag upp skolan och sov i stället för att gå på sista lektionen, vaknade upp och hade fortfarande lika ont huvudet, sov två timmar till och mådde bra ända tills jag ställde mig upp. Då kändes det igen som att någon kör omkring med en traktor i hjärnan och att huvudet skulle sprängas. Så nu ligger jag här i ett tyst och mörkt rum, för det är det enda mitt huvud klarar av, istället för att plugga eller göra något kul.

I stort sett alla runt omkring mig har eller har haft influensa med hosta, feber och annat trevligt. Verkar som att det kanske är min tur nu? Tack kära vänner för att ni delar med er! Bra start på veckan!


2 kommentarer:

malin gustafsson sa...

Varsågod vickan!!! :) har också as ont i huvet och e helt borta :(

Victoria sa...

Men vad snällt att du delar med dig! Tack, tack som fan!