torsdag, maj 10, 2012

Re-birth

Länge sedan jag sist bloggade och mycket har hänt.

Bland annat har jag slutat träna, som vanligt. Mycket dumt. Ska börja om. Imorgon.Blogger har även ändrat utseende. Förvirrande... Vet inte längre hur man gör något.Jag har kommit in i jobbet på SSAB och trivs som bara den! Kan inte säga det nog många gånger, jag är glad att slippa hemtjänsten och äldreboende.

Saknar livet i California så sjukt mycket just idag. Livet med ständig sol, alla underbara galna vänner, skolan, stranden, den mysiga staden, att bo med fina brudar, att alltid ha tusen vänner runt knuten som alltid är redo för nya upptåg (och rövarsträck)... Underbart år!




Tänk vad jag saknar den här lägenheten och dom 4 galningarna som bodde där. 
Alla gånger vi legat på golvet och sett film. 
Alla gånger vi skrattat så vi gråtit. 
Alla efterfester och förfester. 
Alla tv-spelskvällar och tekken-turneringar. 
Alla hängkvällar med familjen, kusinerna och alla andra. 
Alla tusen converse man alltid snubblade över. 
Alla konstiga internskämt som bara blev roligare för varje gång.
Allt.




Älskade underbara vänner.
Snart är det re-union. Taggad? Höhö, normaltaggad!


Nu ska jag ta mig ut i dimman (inte partydimman!) och gå runt sjön. Känner att jag behöver komma igång och röra på mig. Och tänka. Var tänker man bättre än på promenad?



Inga kommentarer: