måndag, maj 21, 2012

te + mysteriet på greveholm = mitt kvällsnöje

...och som vanligt så tog jag mig inte i säng i tid igår. Jag var vaken alldelens för länge och dessutom vaknade jag typ en timme senare och fick panik för att jag hade försovit mig... Kul eftersom att alarmet ringer 4.40. Var ju inte alls trött på jobbet, inte alls zombielik (när jag skriver zombielik vill datorn autokorrekta till tommelilla. ungefär samma sak!).
När jag kom hem från jobbet så skulle jag bara vila lite i soffan. Smart tänkt, det brukar ju inte alls bli så att jag somnar... Vilket såklart hände även idag. Vaknade upp tre timmar senare liksom... Fan. Blir ju lätt att somna ikväll.


Nu ska jag dricka te i sängen och se Mysteriet på Greveholm och försöka bli trött!





Det ser ut som om jag har en bautahand, fast det har jag inte. 
Ser inte riktigt ut som om det hänger fast i mig heller. Det kanske den inte gör?!


Just ja, fick min lönespec idag! Kan ju säga att jag gillar den bättre än den jag fick från Kommunen..!

1 kommentar:

Emma sa...

Du är så snygg tjeeeej!