onsdag, mars 25, 2009

Ett försök till bättring

Usch vad jag är dålig på att uppdatera... Jag ska aldrig mer mer klaga på när andra inte heller är så aktiva!

Jag ska i alla fall försöka lista upp några bra anledningar till varför jag har giltig frånvaro (från bloggen alltså):

1. Har bara varit hemma i 9 dagar sen Thailand!
2. 4,5 av dom dagarna har spenderats i Kåbban med skoter, pimpling, slalom och ett blåmärke(!) från Anders!

3. Jag har hunnit jobba mellan Thai och Kåbban.

4
. Jag har haft fullt upp med att tvätta alla kläder.
5. Jag har haft fullt upp med att packa upp och packa om.

6. Jag har haft fullt upp förberade kläder och mat inför Levi, dit vi far imorgon!

7. Jag är lat!


Bilder från Thai, Kåbban (+ film på Emanuel som står på ett par slalomskidor för första gången!) och Levi kommer... Så småning om...


Vi står på strander där The Beach delvis spelades in
(ni vet, viken där hajen kommer?)!

1 kommentar:

Tesan sa...

Jag ser bara thai. Var är kåbban och Emma?