tisdag, juli 28, 2009

Showing the dark side


Dagen har varit väldigt trevlig, även om jag sov bort större delan av den. Arons var lite väl blsigt för vår smak, desutom blev vi dränk av ungar stup i kvarten (hallå, man måste ju tänka på frillan ;)). Därefter for vi på coop och köpte korv och potatissallad för lite grillning i skuggan, solen hade nämligen gett upp för denna dag...

Mycket trevligt med middag, skvaller och tjejsnack på bakgården. Grannar kan vara riktigt trevliga!

Jag gjorde en upptäckt idag medans vi låg på Arons och försökte steka och hålla fast oss i filtarna så vi inte skulle blåsa bort. Jag är en blondin. I alla fall vissa delar av håret. Och framförallt när solen ligger på. Inte bra alls. Därför går jag mot strömmen och fixar mörkare hår på sommaren, till kontrast mot alla solkyssta slingor. Det är som inte jag, längre!


Inga kommentarer: