lördag, juli 25, 2009

Tre ord - tältning, eldning, grillning

Det var riktigt roligt och mysigt igår ute vid klubbviken. Tur att Carro lyckades övertala mig att följa med, kan inte förstå varför jag var så tveksam... Eller jo, det kan jag väl, men tur att jag hängde med!

När vi kom fram fixade vi middag över elden, grillad korv med bröd. Tänk vad gott det kan vara när man är ute.
Därefter blev det bastubadande och havsbadande, riktigt nice. Det tyckte därimot inte min förkylning, Idag låter jag som om jag är i målbrottet alternativt levt på whiskey i en vecka. Efter badandet gick vi tillbaka till elden och sen en sväng in till restaurangen, jäklar vilket drag det var där (inte). Men det var trevligt i alla fall!



I båten på väg ut mot Sandön.
Simon, Oskar, Therese och jag (som är superglad).


Carro håller i sig!


Självporträtt efter bastun


Oskar ser lite dimmig ut..?


Simon och Carro


Elden - kvällens/nattens/morgonens mittpunkt


Kl 02.15 - soluppgången, magiskt vackert


Tillbaka mot Luleå efter en grym halvhelg

1 kommentar:

Ruh-u meyyit sa...

Hälsningar från Turkiet...