lördag, december 05, 2009

Dagens (5) I-landsproblem!

Jag har problem, en massa problem, en massa härlig I-landsproblem!

- Jag har ont i min tumme efter bowling med gänget som kallades Syrran, Bartendern, Symbolen och Beckham. Grymt roligt men nu mår min hand inte bra alls...
- Jag har redan ångest över viilka tapeter jag ska välja trots att det är drygt en månad tills jag kommer få ta över den!
- Jag saknar att julpynta och ha allt julmys (trots att jag kommer få en underbar månad i Australien och egentligen inte borde vara avis på alla som stanner hemma...)
- Att raka benen är ett jäkla tidsslöseri eftersom det blir stubb efter ungefär en minut... Att vaxa dom gör ont.

- Jag kan inte bestämma mig för vilket nagellack jag ska välja till händern! Eller tårna?
- Jag vill både äta kakan och ha den kvar, och det gäller det mesta!

Inga kommentarer: