torsdag, december 03, 2009

Myset blir jag blåst på...

December ska vara en riktigt mysmånad. Tyvärr missar jag det mesta av det... Jag hinner inte tända ljus eftersom jag jobbar precis jämt, det är ingen idé att julpynta hemma eftersom jag åker iväg snart och missar hela (den svenska) julen och på tal om det! Kan ni fatta att det är 12 dagar kvar tills jag far?! Det kan inte jag! Det ska bli så grymt roligt!
När jag tänker på Australien kanske det förresten inte gör så mycket att jag missar en månad här hemma..!

Nu blir det till att gå och sova och godnatt-telefonera med den sötaste!

2 kommentarer:

Nina sa...

Ni kommer få det grymt i Australien! Är inte als avis på er, inte aaalls :)

Ha en bra helg vännen!
Kram

Lisen Maria sa...

Avis? nej gud nej, inte jag heller :)
Jag hade lätt skippat julmyset !