tisdag, december 01, 2009

on top of the world

Det finns stunder i livet när allt är bra, när det bara går uppåt, uppåt och uppåt. Stunder då allt är perfekt och det känns som om ingenting alls kan få en ur balans. Just nu är en sån stund.

Det går bra på jobbet och chefen öser beröm över mig, jag har fast anställning och ska snart löneförhandla!
Det är endast två veckor kvar tills jag drar till Australien för att leva loppan i en hel månad! Det kommer bli en av dom bästa månaderna i mitt liv!
Jag fick klart för att köpa lägenheten idag, imorgon (mest troligen) ska jag skriva kontraktet och inflyttning i början av februari! Den är så fin, så fin! Där kommer jag verkligen att trivas och bäst av allt, jag kommer spara pengar varje månad!
Jag är nykär igen i den finaste killen som finns! Vad är det man säger? Gammal kärlek rostar aldrig

Life is good! Som faan...

2 kommentarer:

Corundum sa...

-kramar grattis- :)

Nina sa...

Underbart att läsa!
Kramar :)