lördag, maj 16, 2009

Resumé av lördagsdagen

Ännu en dag har varit riktigt bra, känns som om det är det enda jag skriver nu för tiden! Antingen så har jag ett jäkla flyt i livet, eller så undanhåller jag något... Jag röstar på det förstnämnda!

Här kommer en riktigt bra bilduppdatering!

Nedanför mina föräldrars hus.
Det var verkligen helt underbart väder idag!


Om man har bra balans kan man till och med pussas från kajaker!
<3

Fågelskådning pågår! Trutar?


Efter paddlingen möttes vi av världens sötaste Felicia!

Efter att jag kollat in hennes nya cykel var det dags för middag. När man kommer hem till föräldrarna är det så lyxigt, man kan leka hela dagen och sen bara sätta sig vid dukat bord och äta! Att det var grillbuffé gjorde ju inte saken sämre precis!

Efter mat och efterrätt blev kajaksuget återigen för stort så vi for på en andra runda!

Kajak i Furufjärden


Något spegelblankt?!


Mina föräldras hus, sidan ner mot sjön, fotat från kajaken.

Nu, slöplats i tvsoffan.

2 kommentarer:

Corundum sa...

Åh, vilka fina bilder! Jag vill också!!! Det var så länge sedan jag var ute och paddlade... Kanske ska ta och plocka fram min gamla kajak till sommaren. :)

Kul att du verkar ha det bra, vännen!

/jag.

Victoria sa...

Va, har du en kajak?! Det visste jag inte... Annars kan du komma med hem till Persön så ska vi ta mina på en tur :)

Förövrigt, denna gångs ordverifiering är "fulan"! Komiskt!