måndag, maj 18, 2009

Sommaren är på intåg!

Söndag kväll
Grillning i solen med go'vänner och pojkvän, då är livet i stort sett så bra det kan vara?

Det var grabbkväll hemma hos oss med grillat kött, kyckling, öl och kubb.
Jag och Martin vs. Jimmy och Emanuel.
Först omgången ledde vårt lag riktigt stort, tyvärr råkade jag kasta ut en kubb så att den hamnade just bakom Kungen. Ajdå. Martin såg därefter till att vi förlorade.

I nästa omgång tog Emanuel och Jimmy ledningen men den matchen tog faan aldrig slut så till slut siktade vi på kungen. Jag såg till att vi förlorade. Det firade vi med daimglass!

Kvällen avslutades med filmmys, DaVinci koden. Jag sov tidigt i soffan.

Måndag
Kl 07.04 - *Riiing*
Dags att fara och jobba. Oj vad kul att bli väckt. Nåja, bra med jobb och jag var faktiskt inte uppe alltför sen igår heller så egentligen var det rätt bra att jag kom upp i tid istället för att sova bort dagen.


Igår var det solmys på Floras kulle, idag på kajen vid Norra hamn.

Sommar = wohoo!

1 kommentar:

Anonym sa...

men som du säger Det var ditt fel som kastade den bakom kungen :P inte mitt fel att du inte vet vad du gör :P