lördag, maj 09, 2009

...som igår...

Citat från programmledaren i P3, för ungefär 50 min sen;

"...Green day. Visste ni att det är 5 år sedan de släppte sin senaste skiva American Idiot med låtar som Wake me up when September calls, Boulevard of broken dreams och American Idiot? Det var 5 år sedan men det känns som igår typ..."

Där slog hon verkligen huvudet på spiken. Det känns verkligen som igår, typ.

Jag minns det som så nyligt. Gymnasiet, det som hände då, vännerna man hängde med, toa-snack och bingolottokvällar med chips och 3,5or. Det var en jäkla härlig tid! Jag saknar det faktiskt. Till viss del. Vissa andra delar vill jag bränna på bål.


[Här ska det vara en bild men jag sitter vid fel dator, uppdatering kommer]

1 kommentar:

Corundum sa...

Glöm inte att din bästa tid är, och alltid kommer att vara, nu. ;)