lördag, januari 17, 2009

En vecka senare

Kände att jag behövde ta en paus från bloggandet. All reserach, alla kommentarer, all press att tvingas hitta något fyndigt att skriva om tog knäcken på mig. Jag orkade inte. Efter många, långa samtal med min psykolog har jag nu beslutat att försöka börja om att blogga. Bloggen är ju trots allt mitt liv. Stackars mig, livet som (stor)bloggare är inte lätt!

Hade min sista lektion igår, jäkligt skönt måste jag säga! Inofficiellt är jag nu en UNDERSKÖTERSKA, jag sköter alltså det som händer underomkring...eller nåt...? Så fort jag kastat in de sista 57tusen uppgifterna så är jag en riktigt undersköterska!

Det är ju ganska brukligt att ge sin/sina lärare en blomma när man slutat men vi (läs: jag) har inte träffat mina lärare så mycket att det inte blev aktuellt. En "kille" (läs: gubbe) i klassen hade ritat en teckning(!) åt fröken istället! För det är ju normalt...?! En 50årig gubbe som ritar en teckning år fröken när han slutat kursen! Jag menar, ni förstår ju vilket gäng jag hängt med sista året... Stackars mig!

Hur som helst, idag när jag öppnade internet så röstade jag som vanligt i "dagens fråga", ni som vet vad superstart är vet vad jag menar...
Hur som helst, frågan var B
ärbär eller stationär dator?

Jag röstade på stationär.

Resultatet :





Av 4728 st är det exakt hälften som föredrar en stationär dator jämför mot en bärbar!
Jäkligt häftigt tycker jag

3 kommentarer:

Corundum sa...

Det var faktiskt ritkigt coolt! :D Spec med så många som röstat, precis som du säger. :)

Hehe... Festen i lördags som du inte kom på? Du missade något. :D Hehehohohaha... ;)

/jag.
ordensmakt.blogspot.com

Victoria sa...

Äsch då, gjorde jag det? Vad hände? Nu får jag ju ångra mig...

Corundum sa...

Jag ska skriva ett blogginlägg om saken senare idag, men så är det lite saker som jag nog får ta öga mot öga senare. ;)

Kul var det iaf!

Ha det fint, vi hörs. :)

/jag.