söndag, januari 04, 2009

Vem faan är Johnny?

Vi är alldelens nyss hemkomna från en kväll på Olivers, såsom många andra kvällar. Olivers är ett bra ställe. Var annars kan man dansa till Enter Sandman, Ljudet av ett hjärta, You shook me allnight long och Tusen och en natt på ett och samma ställe?

Kvällens läskigaste:
På dansgolvet tar en kille tag i mina axlar och säger;
Visst heter du Victoria?
Jag
- Eh, jaa hur visste du det?
Killen -
Jag vet nog allt...
Jag- Vem är du då?
Killen - Johnny
Sen går han igen.
Jag står förvirrat kvar och tänker;
Vem faan är Johnny, och hur vet han vem jag är?

Kvällens läskigaste 2:
En kärring, Åsa 46 år, som är helt galen. Verkligen galen. Och kompis med oss, tror hon. Hon har suttit och pratat med Johan och Martin ett tag och ska sen gå på toan varvid jag går samtidigt. Hon bokstavligen drar in mig på toan samtidigt som hon och trycker ner mig på toan och säger sådär, nu kan du pissa! Kort därefter kläcker hon ur sig diverse rasistiska meningar om alla svartskallar som hon aaaldrig skulle ragga på innan hon fortsätter klaga på alla tokskallar som inte kan sluta ragga på henne! Tilläggas kan att hon är ungefär den fulaste och ofräschaste jag sett med en väldigt opassande långklänning. Hon var speciell, väldigt speciell.

Kvällen avslutade på Matstället! Omväxling förnöjer, pizza var väldigt gott!

4 kommentarer:

Corundum sa...

Haha! "Johnny." :D Det är ju humor att han bara gick sen! Roligt. :P

Kul att ni verkar ha haft det bra igår, synd att vi inte kunde komma förbi! Det får bli någon annan gång. :)

Ha det gott!

/jag.

Victoria sa...

Humor, visst! Men vem är han? Borde jag veta vem han är? Och framförallt, hur vet han vem jag är?

Anonym sa...

Haha! Den stora frågan är ju om du lydde "tantens" befallning på toan! ;)

Victoria sa...

Japp, det gjorde jag. Jag vågade inget annat, hon var så jäkla bestämd av sig..!