måndag, januari 26, 2009

Hon och jag fastnade för varann i lördags

I lördags blev jag så jäkla sugen på att gå ut, trots att jobbat till kl 20. Som tur var var Carro också sugen på att gå ut! Efter jag har hunnit ändra mig fram och tillbaka ett antal gånger så följde jag med, jag led den kvällen av plötslig beslutsångest...

Först blev det någon slags förfest hos Tonys kompis David. Eller fest och fest, mer förhäng. Men det var riktigt trevligt det med! Därefter blev det Olivers i vanlig ordning.

På dansgolvet fastnade jag och en annan tjej verkligen för varandra, bokstavligen talat. Hennes fina fransklänning lyckades på något vis haka tag i mina knappar på mitt korsettlinne..! Vi satt fast! Vi satt fast rätt ordenligt för fransarna hade lyckats snurra sig ett par varv runt ungefär varje knapp. Det var en massa skratt, lirkande och trocklande innan vi kom lös! Sen höll jag mig på avstånd från allt vad fransklänningar heter... För säkerhetsskull liksom.

Träffade ännu en som ska med till Levi i vår. Ari. Han var väldigt trevlig så hittills verkar den helgen har väldigt hög potential för att bli riktigt, riktigt rolig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul och ses i lördags :)
Kanske kan ses nån dag då du inte jobbar eller så? KRAM

Victoria sa...

Ja det vore roligt =) Just nu jobbar jag väldigt mycket, men kanske i helgen? Ifall du är ledig då?

Anonym sa...

Joo men det skulle vi ju kunna göra! Kan ju höras närmare på mobilen! KRAM