måndag, augusti 10, 2009

Bloggtorka

Jag har haft en väldig bloggtorka på sistone. Den beror dock på att jag har haft för mycket att göra och att det har hänt för mycket i mitt liv på sistone, än att jag inte haft något att skriva om.
Jag är nog inget bloggdrottning-ämne... Tror inte det är så populärt att läsa min blogg eftersom när det väl händer något intressant, spännande eller roligt, då lägger jag ner skrivandet!

Jag har förresten kommit på en av nackdelarna med att bo själv. När man har på sig en bråkig klänning har man ingen som kan hjälpa till att få upp knuten/ner dragkedjan eller vad den nu är som bråkar. Just nu sitter jag fast, i min klänning med en jäkligt bråkig knut bakom ryggen.


Ska jag tvingas be grannen om hjälp?

1 kommentar:

Corundum sa...

Hade jag haft en granne som varit lika trevlig och snygg som din så hade jag bett henne om hjälp med allting, hela tiden! ;)

/jag.