tisdag, augusti 25, 2009

Lackhysteri på blocket

Jag har mitt gamla soffbord ute på blocket, ett vanligt Lackbord i ekfärg från IKEA. Det är rätt gammalt men inte farligt slitet, bara en skavank uppe på skivan. Det är inte särskilt snyggt men det är ju just för att det är en sån jäkla tråkig modell...

Men kan ni tänka er, folk är som galna! Det har ringt flera personer som vill köpa det, mail trillar in och undrar om bordet är kvar!

Jag förstår liksom inte grejjen... Det är ett bord som alla andra också har, det är inte värst snyggt, det är verkligen inte dyrt när det är nytt och det ligger ute 57tusen till Lackbord på blocket. Men alla vill ha just mitt? Eller ringer alla som galna på allas Lackbord?

Jaja, jag är nöjd bara jag blir av med skrället, det känns nämligen lite onödigt med två soffbord!



OMG!!!
Preciiiis det där bordet måste jag ha!

Inga kommentarer: