måndag, augusti 24, 2009

Efter en kväll med felicia...

Jag fick Felicia att somna! Jäklar vad impad jag blir av mig själv haha! Dessutom tog det bara ungefär 10 min istället för 40 som det tog sist...
Knepet är att trycka i henne frukt, glass, godis* (fast bara i smyg, det är ju inte lördag) och sen välling utan på det. Sen ska man hålla henne uppe så länge som möjligt sen är hon så mätt och trött att hon däckar redan efter halva Emil i Lönneberga...

Kvällens roligaste;
Enligt Felica: att få höra att hon har tåbira!
Enligt mig: när Felicia sa att killarna på dagis raggar hela tiden!

Enligt henne raggar dom när dom kittlas och jagar flickorna...
Fast det är ju samma som nu då ungefär?!

*Erika, ifall du läser det här. Det var inte vanligt godis utan naturgodis, nåt vett i skallen har jag faktiskt ;)


2 kommentarer:

Corundum sa...

Jepp, precis samma som nu. ^^

Victoria sa...

Rätt häftigt att det börjas redan på dagis, bland 3åringarna:)haha!