torsdag, november 11, 2010

Flyget är bokat!!

Idag bokade jag och Miranda alla flygbiljetterna! Vi åker ner till Stockholm på eftermiddagen den 1 januari (be till gud att jag inte är bakis) och vidare till Los Angeles på morgonen den 2a. När jag insåg att jag faktiskt, på riktigt, bokade en enkelbiljett för att flytta till USA så insåg jag hur jäkla mycket jag tycker om min familj och mina vänner, alla som blir kvar här hemma. Jag började grina, på jobbet. Pinsamt. Tur att (nästan) ingen såg...
I och för sig ska jag ju inte flytta för alltid utan bara 1 år, men ändå. Jag kommer sakna ihjäl mig efter alla underbara som blir kvar här.

Och tänk på nyårsfesten? Hur mycket kommer jag inte gråta då? Jag som är så himla töntig och blödig kommer ju typ inte göra annat än att hulka fram hur mycket jag tycker om alla och hur mycket dom kommer saknas. Och tänk när jag ska säga hejdå till alla fina vänner? Och mamma och Roger? Och Erika? Usch, det finns inget värre än att säga hejdå...

Haha det låter nästan som om jag typ inte vill åka, men så är det inte. Jag vill verkligen åka, det kommer förmodligen bli mitt bästa år någonsin! Det kommer bli helt galet att bo i USA, i Kalifornien av alla ställen dessutom. Tänk när jag landar på LAX, Los Angeles flygplats. Tänk när jag åker förbi Hollywood-skylten första gången. Tänk när vi får se våran lägenhet och vet att vi ska bo där. Tänk när vi liksom bor i Santa Barbara! Tänk när vi har håltimme i skolan och lägger oss på stranden....
Det kommer egentligen bli the time of my life! Jag freakar bara ur lite just nu eftersom det blev så himla verkligt med att komma in på skolan och boka biljetter å allt :P

http://www.youtube.com/watch?v=M11SvDtPBhA

Inga kommentarer: