tisdag, november 09, 2010

you could travel the world but nothing comes close the the golden coast once you party with us you'll be falling in love

Jag har kommit in! Helt sjukt vad jag har väntat på dom här papprena och nu har jag äntligen fått dom! Jag är så glad att jag typ gråter, och så nervös att jag typ gråter för det också! Men jag har i alla fall ett galet roligt år framför mig!

Jag ska bo ett år i Santa Barbara, Kalifornien. Plugga på college där. Jag kan typ inte fatta det... Det känns som om när man var liten och sa att man skulle rymma hemifrån, till ett varmt land och aldrig mer komma tillbaka. Lite av den känslan har jag. Att det här bara är nåt jag har hittat på, att det egentligen bara är mina fantasier. Men det är ju inte så. Det är sant, förutom det att jag aldrig kommer hem igen. Det gör jag, både en sväng under sommaren och så när höstterminen är slut...

MEN JAG SKA FLYTTA TILL KALIFORNIEN!!!! :D


Ska jag verkligen kalla det här för "hemma" ?

Inga kommentarer: