måndag, november 08, 2010

Ja jag vet att det var halloween förra helgen men bättre sent än aldrig med bilder!

När det inte händer något spännande i mitt liv blir det inga blogginlägg. Den här veckan har det hänt en jäkla massa och då blir det ändå inga blogginlägg. , det blir nog ingen storbloggare av mig....

Jag har varit på en jäkligt rolig halloweenfest. Jag har hunnit med att vara utelåst, mitt i natten, i regnet. Det löste sig i och för sig väldigt bra men det blev lite panik där ett tag. Jag har hunnit vara på spa (det kallades visst spa men jag skulle kallat det äcklig pool med solrum (som i och för sig var jäkligt nice)) och haft myskväll med delar av jobbet. Efter det blev det bio, Saw i 3D som var grymt bra och grymt läskig. Jag har hunnit vara på Allstar, trott att mitt VISAkort och körkort var borta och reagerat med att typ rycka på axlarna. Därimot hade jag både mössa och vantar nertryckt i min lilla kuvertväska. Vi hann vara på efterfest fram tills kl 06, då var jag väldigt glad att jag packat med mig mössa och vantar när vi vandrade hemmåt i snön! Värsta mysigt, typ julkänsla. Om man bortser från att varken mitt eller mirandas humör var det bästa... Dessutom har jag blivit väckt av ett hoppande monster som skuttade runt och slog mig med en kudde. Lovely uppvaknande. Inte. Och henne ska jag bo med...!!




Michael Jackson, Harley Quinn och Piraten har soffhäng


Jesus och Captain America visar nya moves på "dansgolvet"


Vadå halloween? Vi ser faktiskt alltid ut så här...


Wednesday ser inte särskilt pålitlig ut... Jesus därimot, han chillar bara...



Inga kommentarer: