fredag, november 12, 2010

TGIF!!

Men det är ändå inte samma sak när man jobbar hela helgen... Men ändå, lite fredagsfeeling ska väl gå att klämma in?

Jag måste vara världssämst på att leta saker. Jag har haft min laddare borta i typ två dagar och det är inte kul med tanke på att min mobil egentligen behöver laddas varje kväll för att palla med. Men eftersom den liksom inte går att prata med har den faktikst överlevt... Men jag har verkligen letat som en galning efter laddaren och det var typ inge långt ifrån panik. Jag menar, en mobil som det inte går att prata med som snart dör och en dator som snart ska tillbaka till sin rätta ägare. Hur ska jag då få kontakt med omvärlden? Brev? Hoppas ni kan min adress....


Men, jag hittade laddaren! Jag vågar knappt erkänna vars den var... (mitt på hallgolvet, i stort sett synlig bland ett par väskor...)

1 kommentar:

Anonym sa...

varför är jag inte förvånad =)Kram Erika