söndag, februari 19, 2012

beach 2012

Förutom hatade jag att träna. Eller jag kanske inte riktigt hatade, jag är bara så lat att jag liksom har väldigt svårt att ta mig iväg. Jag har länge känt att jag verkligen, verkligen, borde komma igång att röra på mig. Nu har jag äntligen köpt en gymkort på inpuls, enda stället där jag faktiskt tycker att det är roligt att träna! Och så nu, när jag har kommit igång och tycker det är kul och vill åka dit, så har jag blivit tokigt förkyld. Jag som äntligen hade hittat världens motivation till att bli fit måste på något vis lyckas behålla den även till när jag blivit frisk. Ska bli snygg lagomt till sommaren, beach 2012! Har till och med tagit en före bild!

Från att inte riktigt velat träna till att längta till alla dom roliga passen, men då blir jag istället sjuk. Taskig tajming. Än en gång.


Så här satsar jag på!

Inga kommentarer: