onsdag, februari 22, 2012

Garderobsrensning...

....fast inte i min garderob!

Ikväll har jag varit hos Miriam och hämtat kläder och vin! Kläder som hon har rensat ut från garderoben, en klänning, ett linne och en halsduk. Vin som jag köpte för ett antal helger sen men råkade glömma flaskan i hennes kyl.

Sen hjälpte jag henne att he på nya sängkläder och konstaterade än en gång att alla svenskar viker lakan och drar på påslakan på exakt samma vis, i alla fall om är 2 stycken. Är man själv är det knepigare... Alla svenskar har väl också besticken i översta lådan?

I hennes badrum upptäckte jag att jag har exakt samma färg på mitt nagellack som hennes pojkvän på neccessären. Bra att veta.



Miriam - om du festar med mig i helgen lovar jag att jag inte ska peta dig i ansiktet en enda gång!
Om du inte håller fast mig...!


Inga kommentarer: