lördag, februari 18, 2012

Pensionärspoäng!

Lördag morgon och jag är uppe med tuppen och äter frukost framför nyhetsmorgon...

Igår skulle ju jag och Lisen se film, det gick väl sådär... Vi ser Harry Potter-filmerna (eller som han heter i Kina - Halli Boti) och igår började vi se på den film vi redan sett. Vi fick hoppa oss igenom HELA filmen innan vi kom fram till att vi faktiskt sett hela. Vi började med nästa film, insåg att vi även sett den, men inte kom ihåg något. Så vi satt alltså och såg en film vi såg förra gången, kände igen allt men kunde ändå inte komma på vad som skulle hända härnäst. Bra. Och så höll vi på somna mitt i filmen så då pausade vi och ska se klart ikväll istället. Då var klockan 21.30.

Jag har slutat samla vuxenpoäng. Jag samlar pensionärspoäng.

Snart ska jag äta lunch på stan med en vän jag inte sett på över ett år! Mycket kul! Sen blir det födelsedagsmiddag hemma hos föräldrarna!

Inga kommentarer: