lördag, april 04, 2009

En morgon som denna

Igår, då jag hade planerat en väldigt lugn och skön hemmakväll, ringer telefonen. Dom vill att jag ska sitta nattvak på Radiomasten. Snål som jag är (och i behov av pengar pga lite så väl mycket resande sista månaden...) så tycker jag att det låter som en väldigt bra idé.

Klockan var då 22.30 så det fans ju inte precis tid att ens sova, eller ens vila en gnutta...

Idén med att jobba kändes inte rikigt lika bra när jag satte mig i bilen och kände mig så trött att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst.

Natten gick i alla fall över förväntan bra, mest tack vare att det var jäkligt lugnt. Jag behövde inte anstänga mig alltför mycket vilket passade mig mycket bra en natt som denna.


Så här ser jag ut en morgon som denna!
Gäääsp


Nu känns sängen som en väldigt bra idé.

Inga kommentarer: