tisdag, april 07, 2009

Jag kan bli frisör!

Jag klippte Emanuel igår! Och hör och häpna, det blev riktigt bra! Tur att jag fått öva mig på Joar en gång så att jag nu vet hur man ska göra (eller snarare, hur man inte ska göra ;)) Jag gjorde det faktiskt mycket bättre den här gången, ifall jag får säga det själv. Emanuel fick varken hål i pannen eller några konstiga gropar i håret..

Jag hade tänkt lägga upp en bild men han hann fara hemifrån innan jag orkade reagera på att det var dag... Hur som helst är det klart över förväntan!

Vi var ju i Älvsbyn igår för att träffan Vickan som varit i en hel månad i Thailand, hon var verkligen brun som en pepparkaka.
Man brukar säga så, men hon är verkligen det ^^


Nu ska jag ta en promenad i vårsolen ända till Swedbank för att skaffa mig ett nytt kort. Det lär ju gå jättefort så här i påsktider när det inte alls är många helgdagar >_<

Inga kommentarer: