fredag, april 24, 2009

Insamlandet av vuxenpoäng fortsätter!

Japp, poängjakten är i gång för fulla muggar (-1p för uttrycket)!

Idag har jag gjort tacosgratäng till lunch för att "ta vara på resterna" och jag har verkligen använt mig av bara rester (förutom pastan då) för att vara extra ekonomisk i dessa svåra tider med finanskris å allt...

Sen längtar jag faktiskt riktigt mycket till Vårmässan i Arcus imorgon, det borde också ge klara vuxenpoäng. Att jag dessutom kollat in programmet för att se vilka hållpunkter jag inte vill missa gör ju inte saken bättre...

Idag när vi handlade mat för helgen så gick jag runt och letade en viss sorts dressing i säkert 10 min, bara för att vi hade en rabattkupong på just det märket...

Nu ska jag tömma diskmaskinen, fixa med tvätten och sedan baka Chocolate Cupcakes! Detta gör jag endast för att hålla extra hårt på könsrollerna eftersom Emanuel ska tvätta bilen och byta till sommardäck..!

Hur många poäng har jag fått endast idag?

Inga kommentarer: