onsdag, april 29, 2009

Run, run you'll never make it!

Dagen har börjat riktigt nyttigt! Först en nyttigt frukost och sedan en joggingtur 0_o
Inte för att jag kanske sprang så värst mycket, men jag sprang så mycket jag orkade i alla fall! Det är sjukt vilken kondis jag har...eller inte har...


Nu har jag bestämt mig (för vilken gång i ordning vet jag inte...) att jag ska springa åtminstone 3 gånger i veckan! Jag borde nog skaffa mig en stegräknare så kan jag inte längre lura mig med att man faktikt får ihop 10 000 steg med att gå från sängen till köket och vidare till soffan, hämta posten och gå till bilen... , nu får det bli slut med slöandet.

Imorgon är det valborg. Fasen vad tiden går fort. Nyss var det ju nyår...

Grillfest imorgon, frågan är bara; var?

Umeå? Nja...Förmodligen inte.
Luleå? Förmodligen... Men var i Luleå?
Udden? Överbefolkat av småfolk och andra?
Ormberget? För långt bort, för överbefolkat av småfolk.
Grillhörnan här på Lövskatan? Möjligtvis.
Småstränderna vis Svartöstan? För långt bort...

1 kommentar:

Victoria L sa...

Sugen på att springa vårruset? Vi behöver två stycken till till vårat lag för att få picknickkorgen!! :) ta med en kompis och häng på, ses ikväll!