söndag, april 05, 2009

Ett VISAkort är sällan samma som en stressboll

AllStar var över förväntan igår! Jag hade inte alltför stora förväntningar eftersom det är en sportbar och mina fördomar brukar för det mesta få fritt spelrum.

Där var det i alla fall stort och snyggt med ungefär 57tusen tvapparater, enda minuset är väl att det inte fanns ens ett spår av ett dansgolv.


Kvällen började dock inte så bra. I kön in till AllStars hade jag för lite att göra och använde mitt VISAkort som stressboll. Inte smart. Nu är mitt VISAkort i två delar, perfekt delat mitt itu. Det gjorde att jag varken kunde betala inträde eller min drink utan fick snika på Emanuel och Joar, tack gode gud för schysst pojkvän/vän.


Därefter drog vi vidare till Olivers, i vanlig ordning. Tyvärr kändes det lite väl mycket att jag jobbat natten innan och sen inte sovit speciellt mycket så jag var väl inte precis på topp. Vi for hem rätt tidigt, jäkligt skönt!


Nu ska vi till Älvsbyn för att umgås lite med Emanuels familj och vänta på Vickan som kommer hem imorgon efter 4 veckor i Thailand!

Avis? Nee, bara liite (läs: massor).





Så här kan det när man inte riktigt tänker...

1 kommentar:

Sandra sa...

Haha inte smart att bryta sönder sitt eget visakort!