lördag, januari 01, 2011

fryst sallad is the shit

Vi som hade sett fram emot att äta middag på MAX, originalmål, smältost, lökringar å hela köret. Blev det så? Nej... MAX hade stängt. Sen hade jag tänkt växla lite pengar men forex har visst också stängt. Då såg jag en insättningsautomat och blev typ överlycklig eftersom jag har alldelens för mycket svenska pengar i börsen som jag inte har så där värst mycket nytta av. Men den var visst bara för SEBkunder... Kul. Inte.

När vi skulle bege oss ut för att hitta något att äta till middag insåg vi att vi var visst lite sent ute. Typ allt hade stängt. Utom en ställe som såg jättedyrt ut och så 7eleven. Det blev en ceasarsallad från 7eleven. När jag kom tillbaka till rummet upptäckte jag att den var visst fryst. Härligt med frostfrysen sallad, isiga tomater och slajmig kyckling till middag (när jag var inställd på MAXmat...).


Miranda bekände precis sitt värsta beroende. Hon gillar att tugga på is. Fuck alltså, det kommer gå illa för den bruden...

Inga kommentarer: