söndag, november 01, 2009

Åh vilken bra kväll det var igår!

Thaimat, jordgubbsdrinkar och Aqua tinis i en härlig blandning gjorde att gårdagskvällen började riktigt bra. Därefter fortsatte den inte sämre med häng i bubbelpoolen och en massa tokigt roliga människor.

"Blir mitt hår bra så här?"


Cheerleadern och häxan (zigenaren?)




Poolhäng när det är som bäst!

Idag har jag varit med mamma på Arcusmässan. Det var ungefär som alltid, inte alltför roligt alltså. Därimot var det en illusionist där som var riktigt bra! Jag fick komma upp på scenen (bakis och jävlig med gårdagens hår...) för att skriva ett namn på ett papper så att han skulle "läsa mina tankar" för att komma fram till vilket namn jag skrivit... Han lyckades hitta rätt namn men jag tror han fuskade. Han hade säkert någon hjälpreda i publiken eller nåt. Är lite för skeptiskt för sånt där... Men duktigt var han med sina "trolleritrick"!

Ikväll blir det bio, Trubbel i paradiset! Som om jag behövde mer trubbel...




Inga kommentarer: