torsdag, november 12, 2009

Vad är överst på din önskelistalista idag?

Vissa dagar kan man vara så himla produktiv! Först hann hag med att jobba, sen hem en sväng för mys på lunchen, sen jobba ännu mera, sen till Joar för middag och skitsnack men han var inte hemma så jag fick leka med Zeta som var helt galen, Joar var inte långt borta så han kom hem rätt fort och nu sitter jag här och ordbajsar.

Jag hann med allt jag ville idag, utom det viktigaste

Att handla maskindiskmedel.

Diskmaskinen är proppfull med skitig disk. Diskhon är proppfull med skitig disk. Jag har inget maskindiskmedel hemma. Jag har hört att YES i maskinen är en riktigt dålig ide... Jag vägrar handdiska, det är liksom inte min grej. Jag har slut bestick, skålar och snart även glas.

Det blir alltså till att använda dom fula tallrikarna, teskedar och vinglas! Eller komma ihåg att handla...? Ne, småskedar duger fint! Jag är ju inte så stor själv heller...



Detta är överst på min önskelista idag

Inga kommentarer: