tisdag, november 03, 2009

Skogspromenader och galna hundar!

Kort arbetsdag är bland det bästa som finns! Dels kommer man upp tidigt så man inte sover bort dagen (och riskar att tas för att var ungdom...) och dels har man hala dagen kvar när man slutat jobba!
Eftersom jag slutade redan kl 12 hann jag följa med på skogspromenad med ÄnglaIsabell, Lisen, Buster och Miriam. Lerigt var det och halkigt dessutom men det var mycket trevligt ändå. Kanske inte för Ängla den stackarn eftersom hon fick springa för glatta livet för att Buster inte skulle våldta henne. Hon är dock en riktig teaser så lite får hon skylla sig själv... Dessutom verkade hon inte tycka att det var alltför hemsk att springa, det är ju liksom hennes grej.


Nu blir det hoppa i duschen och fixa still sig lite innan det blir middag på Pastabacken!
Bra början, bra mitt, bra avslut (verkar det som i alla fall). På dagen alltså.



Jag kanske borde klätt ut mig till vampyr istället för cheerleader?

3 kommentarer:

Nina sa...

Du är snygg som cheerie ;)
Vi får dra ihop nån maskeradfest så kan du få vara vampyr.
Tack för dina kommentarer. Värmer!
KRAM

Victoria sa...

Tack! Dina kommentarer värmet också :) kram på dig vännen!

Corundum sa...

Haha! Det verkar som att cheerleader är en rätt poppis dräkt... Min och Ninas gemensamma vän Åsa klädde ut sig lite på samma sätt, på samma dag. Kolla:

Bild från Facebook

Vad tycker du, passar det henne? ;)

/jag.