fredag, september 02, 2011

Brand new camaro

Igår var det torsdag vilket betyder fest, så är det i det här landet.Roligaste dagen att gå ut är alltid torsdagar, av nån konstig anledning... Igår var jag på fest hos grannarna med ett par nya vänner och sen drog vi ner down town. Askul kväll ända tills jag råkade bli utslängd. Oops... Sånt som händer! Tyvärr hade jag inte min väska med mig eftersom en kompis hade den och jag fick inte komma in igen så jag fick åka hem utan...
Det var ju inte lite panik imorse innan jag fick tag i henne och jag fick veta att hon faktiskt hade kvar min väska, som innehåll pass, körkort och kontokort. Kul om den hade varit borta!

Då var det bara att hitta henne då, hon visste ju inte vars hon var! Alltid lika kul att reda ut allt morgonen efter kvällen före... Och så var vi och hämtade ut våran nya bil som ska ta oss ner till Los Angeles för en weekend där, en splitter ny Chevrolet Camaro.

EN SPLITTERNY, ILGUL, CAMARO!

Nu har vi äntligen fått ordning på allt igen så vi kan åka!

Malibu, Santa Monica, Venice Beach, Beverly Hills, Hollywood, Orange County, Volbeat, Disneyland- Here we come!

Woop woop


Brand new Camaro
my precious

Inga kommentarer: