fredag, september 16, 2011

TGIT!

Thank God Its Thursday för nu är det heeeeelg!

I och för sig måste jag nog plugga en del i helgen och det är mot mina principer att plugga på helgerna... Men ska försöka att hinna med det mesta imorgon ich på måndag så slipper jag kanske öppna böckerna på lördag och söndag.

Ikväll ska jag gå över till Mia så fort hon kommer hem från sin sista lektion så vi övertala Anna att det är fest ikväll. Torsdag är på något vis oftast roligaste festdagen i det här landet..?
Kanske för att det är college night downtown?
Eller bara för att dom allra flesta är lediga imorgon?

I lördags var vi downtown. Hittade en del vackra bilder på mobilen. Andra är mindre vackra. Dom flesta del lämpar sig verkligen inte för bloggen. Vi hade i alla fall väldigt roligt.

Snygga moves på dansgolvet

(jag är lagomt munter för att jag är dränkt i drink)


1 kommentar:

Miriam sa...

HAHAH! Du ser jätte, jätte full ut. Att du är sur som ett bi gör det bara roligare! ;D