söndag, september 11, 2011

dagens nyttighetsfaktor nådde nya höjder!

Idag har jag nog haft den slöaste dagen någonsin, jag har typ legat på ett golv hela dagen. Det är så himla sköna golv i det här landet, jag älskar heltäckningsmattor!

Jag har hängt hemma hos Anna, Mia, Malin och Freddy hela dagen. Det enda vi har gjort är typ käkat pizza från Dominos, druckit cola light lime, sett tusen filmer, ätit Doritos och Queso, ätit M&M's och sett ännu fler filmer. Det enda jag har rört mig är typ mellan våra lägenheter (som bara skiljs åt av en parkering) och mellan soffan och golvet. Skönaste dagen! Flodhäst-feeling på hög nivå!

Nu ska jag sova, imorgon måste man nog promenera runt Mesa...



Jag och Mia hade väldigt roligt med webcam'ens effekter igår.
Kul förfest, rolig mellanfest och galen utgång!

Inga kommentarer: