onsdag, september 14, 2011

the rumor has it

Idag har jag varit i skolan i stort sett hela dagen, har bara hunnit en hem sväng för att byta böcker och så en sväng ner på stranden och solat lite på en håltimme. Så jäkla skönt att ha stranden som skolans närmaste granne!

När jag kom hem från skolan så blev jag och Mia lite slöa, ännu slöare än vad vi var när vi låg på stranden så vi beställde pizza från Dominos och tittade lite på Bruce Almighty när det knackade på dörren.

Det var en "gammal vän" som undrade vad jag höll på med i fredags.
Whaat? Inget speciellt..?
Enligt en annan gemensam "vän" hade jag slagit han och en annan av mina vänner hade tydligen också varit i slagsmål med samma person. Eeh, va?

Okeej. Vissa människor har helt enkelt för mycket fantasi. Eller för lite att göra. Eller för tråkiga liv så dom måste hitta på en massa skit om andra? Eller så har dom fruktansvärda hallucinationer? Eller så är det bara något annat fel på dom?

Jag slåss inte. Hitta på något mer trovärdigt om ni ska hitta på dumheter.

I övrigt har i alla fall dagen varit bra. Jag har äntligen fått min efterlängtade Business Law bok så jag kan börja plugga även i det ämnet.
Nu ska jag färga håret (när jag var nere på stranden upptäckte jag att det har blivit väldigt rosa orange skiftande, jäkla sol till att bleka rött hår fort!), sen plugga och sen sova, måste upp tidigt imorgon så man hinner sola!


Inga kommentarer: