lördag, september 17, 2011

Something's Fishy

Igår var vi hela gänget på Something's Fishy (älskar namnet haha!) och åt världens godaste födelsedags middag för Miranda som fyller 21 imorgon. Vi började med lite sushi till förrätt och därefter oxkött och räkor (eller det var i alla fall vad jag åt) som tillagades på en sån där grillplatta bredvid bordet! Hur gott som helst, och riktigt roligt att se när kocken lagade maten åt oss.






Efter middagen åkte vi hem, jag hade tänkt se film med Malin och Freddy men då vi alla försökte enas om en film så gick det inte så bra. När 5 personer ska försöka bestämma alla tillsammans blir det väldigt svårt så efter 1 timme hade vi fortfarande inte valt film, bara kollat klipp på youtube haha! Då gick jag hem och sov.

Nu ska jag gå ner till skolan och göra mitt hemprov i International Business Law.

Inga kommentarer: