onsdag, september 21, 2011

Finbesök i stan!

I lördags var det chokladtårta och fest för Mirre som äntligen har blivit 21!
I söndags var det soffhäng och efterfest (?) i andra lägenheten. Tror aldrig jag skrattat så mycket som då? Hade sjuuukt roligt även om det inte blev så mycket plugga gjort som jag hade tänkt mig...

I måndags (igår! är så dagvill...) pluggade jag i stort sett hela dagen. Håller på med ett hemprov i Internation Business Law som är så himla svårt och jobbigt och tidskrävande... Nu är det nästan klart men jag är för trött för att fortsätta så jag får ta det sista imorgon.

Igår kväll kom Cecilia och Emma äntligen hit till SB, så himla roligt att få besök av dom! Även om jag har inte har tid att vara så social eftersom jag har alldelens för mycket i skolan den här veckan...
Idag har jag varit i skolan, haft en gruppredovisning i International Market som vi fick ett A på, sen en lunch vid hamnen, sen skola igen, sen var jag på stan med Emma och Cillen och försökte hitta en ny klänning till Vegas men hittade ingen och när jag kom hem fortsatte pluggandet.

Nu är jag nästan klar med Business Law provet men är så trött att jag får ta resten imorgon.

Inga kommentarer: