tisdag, oktober 04, 2011

Calilove

Ännu en gång har det gått väldigt länge mellan blogginläggen. Men så blir det när jag har för mycket roligt på gång! Och eftersom en bild säger mer än tusen ord så kör jag på bilder. Det blir nog bättre än om jag ska försöka berätta allt som hänt senaste veckorna.

Jag har hunnit vara en helg i Las Vegas med 6 andra underbara brudar, helt galet rolig och galen helg!

Las Vegas


Bellagio, Las Vegas


Jag (vi, jag och miranda) har haft besök i två veckor av Cecilia och Emma, så himla roligt att dom kom och hälsade på oss!

Jag, Cecilia och Emma åkte en helg till San Francisco, fotade tusen bilder på Golden Gate Bridge, Bay Bridge, Alcatraz och alla underbart fina gamla hus och branta backar!

San Francisco


Vi gör i ordning sovplatsen för första natten...


Golden Gate Bridge


Vi hann spendera lite tid i Los Angleles, Santa Monica och Hollywood innan jag skjutsade dom till flygplatsen för att vinka hejdå.
I Hollywood hittade jag äntligen High Voltage Tatto, tatueringsstudion där dom spelar in LA ink. Där gjorde jag min älskade nya tatuering - Calilove. På foten. Det här året i Californa har verkligen varit det bästa året i mitt liv, och det är inte ens slut ännu!


Venice Beach, Santa Monica Pier, LA


Bob Marley


High Voltage Tatto a.k.a LA ink


Klart jag älskar Kalifornen <3


Inga kommentarer: