lördag, oktober 22, 2011

mr procrastination is one of my best friends

Klockan är efter 12 och jag ligger fortfarande i sängen, lyssnar på Bob Marley, Iration, Timbutu och andra sköna typer. Det är det enda jag har gjort idag. Vädret är dåligt, galet kallt och dimma. Det är inte precis så man blir peppad att kliva upp. Kanske jag ändå måste göra det. Ta tag i den här dagen.

Sen i onsdags har jag hunnit med att vara i skolan, festa, plugga, kolla på halloween outfits, shoppat lite på Forever21 och Tillys, haft filmkväll, kommit hem till tokpackade rumskompisar som bara ville motorboat'a mig och kollat facebook 57tusen gånger istället för att ta tag i pluggandet till mitt sista midterm. Hur kan det vara roligare att scrolla upp och ner på samma statusar istället för att börja plugga? Så himla farligt är det väl inte att öppna boken och börja läsa? Eller? Tydligen är det så... Nu ska jag i alla fall plugga så jag kan festa ikväll och eventuellt vara bakis imorgon utan dåligt samvete för att jag inte sköter mig i skolan.

Nu blir det frukost och sen lite plugg innan det blir dags att skaka ihop första drinken! Som inte skakas. Jack Daniels & Cola. Eller en öl. Ska nog lägga in lite saker i kylen!



En bild från en av dom bästa helgerna någonsin
Disneyland, Anaheim, CA

En fin bild som verkligen inte har med inlägget att göra

Inga kommentarer: