torsdag, oktober 06, 2011

En lektion kvar - sen helg!

Nu är det snart helg, jag har bara en lektion kvar! Det är så sjukt skönt att att alltid vara ledig på fredagar och måndag, vill aldrig ha en fem dagars vecka. 2 dagar och en kväll per vecka passar mig alldeles utmärkt!

Hittills idag har jag inte hunnit göra så mycket mer än varit i skolan, fick tillbaka två quiz. Ett i Internatonal Marketing som jag fick B på och ett i Leadership in Organiations som jag fick A på! Det måste firas, kanske drar ihop lite fest ikväll? Eller så sparar man sig till imorgon?

Imorgon fyller jag år. Det blir första gången jag fyller år och inte befinner mig hemma i Sverige. Nu är jag hemma i USA istället.
Känns himla konstigt.
Inte att inte vara i Sverige, men att känna sig hemma i USA.



Downtown, Los Angeles


Inga kommentarer: