måndag, oktober 24, 2011

Är huvudet dumt får kroppen lida.

Jag gick ner till postlådan idag för att kolla om min Halloween-outfit har kommit. Det har den såklart inte. Börjar bli lite stressad, tänk om den inte kommer innan helgen? Vore ju himla dumt.

Egentligen ska den komma först imorgon men jag blir ändå lite stressad. Vill ju inte riskera att gå utklädd till mig själv på fredag. I och för sig skulle jag ju kunna säga att jag inte alls är mig själv, utan en klant. Det är ju rätt sant. Och rätt så samma sak.
Jag är så himla klantig. I lördags lyckades jag lämna min fina lilla väska, mest troligen på Subway i IV. Inte så där jättelyckat.
Så söndagen bestod av att skypa med Swedbank och spärra bankkort, beställa nytt bankkort (fast tyvärr hem till mina kära föräldrar och inte hit), leta reda på min gamla telefon som jag som tur är packade ner ifall att jag skulle behöva en extra telefon (jag måste ha ett sjätte sinne) och idag ska jag ner på stan och fixa nytt sim-kort och en ny hemnyckel. Imorgon ska jag fixa nytt college ID. När jag kommer hem till Sverige ska jag fixa nytt körkort. Kul. Jätteroligt att fixa sånna saker bara för att man är dum.

Är huvudet dumt får kroppen lida. Så sant som det är sagt.

Inga kommentarer: