fredag, oktober 28, 2011

Hello Halloweeeeen!!!!

Äntligen är alla lektioner slut och nu är det helg! Och inte nog med det, det ät inte vilken helg som helst utan det är HALLOWEEN!!!

Dagen började med ett fett midterm som kändes sådär, får se sen när jag får tillbaka scantron'et.Jag har också hunnit med att redovisa ett gruppjobb, fått tillbaka ett quiz (Leadership inOrganizations - A), fått ett pommes frites upp i näsan och fått en skratt-attack på lektion.
På samma lektion satt jag även lite väl försjunken i min egen värld (läs: facebook) och när jag väl vaknade ur min dvala och kunde svara på en fråga var det; Vilken produkt skulle man kunna kombinera med pingis-bollar? Självklart är jag snabb som tusan på att säga ÖL! Kanske var lite väl uppenbart att jag redan hade tagit helg?

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta till middag? Domino's? Nachos och salsa? Varför är jag inte sugen på något nyttigt?

Jag vill ha imorgon NU! Nu vill jag att det ska vara fredag så vi kan promenera ner till JJ's, köpaFour Loko och kanske någon "liten" handle så är vi good to go!



Inga kommentarer: