tisdag, oktober 11, 2011

Lovely lovely life

Pluggandet idag har ju inte så gått så där värst bra. Att importera Converse från China till USA är lite knepigare än man tror! Jäkla import/export kurs, jag vill inte ha den nåt mer! Vill bara läsa lätta kurser!

Annars då?
Jo men annars är det himla bra här. Jag kom ihåg att posta mina brev, jag fick i alla fall lite skoljobb gjort, jag har skvallrat en massa med Alex, jag har tittat hur hon och Micha bor, vi har planerat lite för fredag då vi ska iväg och hoppa fallskärm (!), jag har kollat en massa flyg och bestämt att jag ska till New York innan jul (!), jag har bestämt att jag ska fira jul hemma med familjen (!), jag har hunnit tvätta och nu ska jag gå över till 5an och fortsätta plugga lite, fast nu med annat sällskap.


Jag och Cecilia i San Francisco, ett par helger sen


Inga kommentarer: